شناسایی، ارتقاء و حمایت از محتوای فاخر حوزهٔ کودک
شناسایی، ارتقاء و حمایت از محتوای فاخر حوزهٔ کودک
Search
Close this search box.

اختتامیه دومین رویداد یارستان کودکستان در راه است…

سخنی با اهالی تعلیم‌وتربیت کودک

رویداد یارستان کودکستان که از ابتدا با هدف شناسایی، حمایت و ارتقای محصولات فاخر کودک زیر 7 سال شروع به کار کرد، با همراهی شما نزدیک به یک ساله شده است. بعد از اتمام اولین رویداد، حالا به ایستگاه پایانی دومین رویداد یارستان کودکستان نزدیک می‌شویم. اختتامیه دومین رویداد فرصتی است برای استشمام هوایی که در آن فعالان و دغدغه‌مندان این حوزه دورهم جمع شده‌اند.

زیست بوم کودکان زیر 7 سال موضوعی است که سال‌ها بدون ‌متولی رها شده بود و سازمان‌دهی این موضوع فقط با دریافت و برگزاری رویداد ممکن نبود. یارستان کودکستان با حضور و همراهی شما اهالی تعلیم‌وتربیت کودک زنده است و ادامه مسیر می‌دهد. مسیر یارستان شروعی برای تحول در حوزۀ کودک زیر 7 سال با همراهی و کمک شماست.

در دومین رویداد یارستان کودکستان چه گذشت؟

در این رویداد، 2203 محصول در 7 محور ثبت شد. پس از مرحلۀ ارسال آثار شرکت‌کنندگان، محصولات در مراحل مختلف ازجمله کارشناسی اولیه، مرحلۀ اول، مرحلۀ دوم و شورای داوری توسط افراد متخصص هر حوزه مورد بررسی قرار گرفت و از میان این تعداد 30  نفر به عنوان برگزیدۀ رویداد شناخته شدند.

دومین رویداد یارستان کودکستان که در 23 بهمن ماه آغاز شده است و مراسم اختتامیه آن در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه، 25 و 26 مردادماه با حضور وزیر آموزش‌وپرورش، رئیس سازمان ملی تعلیم‌وتربیت کودک، متخصصان و فعالان حوزۀ کودک در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

چه برنامه‌هایی در اختتامیه منتظر شماست؟

اعلام برگزیدگان، تعامل با اهالی تعلیم‌وتربیت کودک، نشست‌های تخصصی، نمایشگاه محصولات موردتأیید رویداد بخشی از برنامه‌های اختتامیه است. زمان‌بندی دقیق این رویداد 2 روزه را در تصویر زیر ببینید:

شما هم می‌توانید با ثبت نام در این محفل تخصصی حضور به‌هم رسانید و با دیگر دغدغه‌مندان حوزۀ کودک آشنا شوید. با همراهی و حضور شما اتفاقات بزرگی در پیش است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *