شناسایی، ارتقاء و حمایت از محتوای فاخر حوزهٔ کودک
شناسایی، ارتقاء و حمایت از محتوای فاخر حوزهٔ کودک
Search
Close this search box.

برگزاری رویداد ارتقای محور بسته

رویداد ارتقای سومین گام یارستان کودکستان، ویژهٔ محور «بسته تربیت و یادگیری کودکستان» برای راه‌یافتگان به مرحلهٔ دوم داوری برگزار می‌شود.

 

محور بسته تربیت و یادگیری کودکستان، مهم‌ترین محور سومین گام یارستان کودکستان است. به این دلیل که محوری‌ترین محتوای آموزشی کودکستان‌ها را شامل می‌شود. با توجه به اهمیت ویژهٔ این محور، اولین بخش رویداد ارتقا با حضور مؤلفین و ناشران راه‌یافته به مرحله دوم داوری یارستان کودکستان، در ۱۰ و ۱۱ خردادماه برگزار می‌شود.

این رویداد برای ارتقا و اصلاح محصولاتی است که در دور اول داوری قبول شده‌اند و برای رفتن به مرحلهٔ دوم داوری، نیاز به اصلاحاتی از جنس الزامی یا پیشنهادی دارند. هم‌اکنون داوری مرحلهٔ اول سومین گام یارستان کودکستان به اتمام رسیده و محصولات با شرکت در رویداد ارتقا و به‌کارگیری نکات مهم، برای ورود به مرحلهٔ بعدی داوری آماده می‌شوند.

در همین ارتباط، مطلب «در نخستین رویداد ارتقای محصولات برگزیده یارستان کودکستان چه گذشت؟» را بخوانید.

این رویداد طی دو هفته متوالی در روزهای ۱۰ و ۱۱ و ۱۷ و ۱۸ خردادماه برگزار می‌شود. هفتهٔ اول مختص برگزاری کارگاه‌های آموزشی و هفتهٔ دوم ویژهٔ رهیاری‌های اختصاصی و ارتقای محصولات است. تعداد مؤلفین و ناشرین دعوت‌شده به این رویداد، بیش از ۱۰۰ نفر است.

 

فهرست برنامه‌های روز ۱۰ و ۱۱ خرداد را در ادامه مشاهده کنید:

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *