شناسایی، ارتقاء و حمایت از محتوای فاخر حوزهٔ کودک
شناسایی، ارتقاء و حمایت از محتوای فاخر حوزهٔ کودک
Search
Close this search box.

با سلام و احترام

سیاست‌های حریم شخصی

همراهان گرامی، حفظ اطلاعات ثبت نامی شما در سایت و نرم‌افزار موبایلی یارستان کودکستان، برای ما مهم است و به هیچ عنوان از آن‌ها برای مقاصد شخصی، سیاسی و اقتصادی سوءاستفاده نخواهد شد.

با خیال راحت از برنامه استفاده کنید

هیچ محتوای ترسناک، خشونت‌آمیز، جنسی، توهین‌آمیز، نژادپرستانه، ضدحقوق بشر و ضدحقوق کودک در برنامهٔ ما وجود ندارد.

برنامه و محتوای رایگان و بدون تبلیغات

ما در برنامه یارستان کودکستان، برای کسب درآمد، از سرویس‌های تبلیغاتی استفاده نخواهیم کرد. پس نگران تبلیغات نامتعارف و ناخواسته نباشید. همچنین به هیچ‌عنوان اطلاعات شما کاربران را در اختیار سرویس‌های تبلیغاتی قرار نخواهیم داد.

ثبت نام کاربر

برای استفاده از برنامه نیاز به ثبت نام دارید و با ثبت نام، شما اعلام می‌کنید که این توافق‌نامه را قبول کرده‌اید.

تغییرات احتمالی توافق نامه

ممکن است در آینده بندهایی به این این توافق‌نامه افزوده شود یا برخی بخش‌ها ویرایش شوند، این حق برای یارستان کودکستان محفوظ خواهد بود.
شما کاربر گرامی ملزم خواهید بود بعد از هربار نصب یا به‌روزرسانی برنامه به این توافق‌نامه مراجعه و آن را مطالعه کنید. استفادهٔ شما از برنامه، به معنای پذیرش قوانین آن است.

حقوق مالکیت

مالکیت معنوی آثار موجود در برنامه و سایت یارستان کودکستان، در اختیار اشخاص حقیقی و حقوقی است و ما با کسب اجازه از صاحبان آثار یا ناشران مربوطه، از آن‌ها استفاده نموده‌ایم؛ بنابراین هرگونه استفاده از این محتوا در خارج از برنامه، غیرمجاز و نافی حقوق ما به‌لحاظ شرعی و قانونی است. طبیعی است که یارستان کودکستان این حق را دارد که دسترسی کاربران خاطی را به سرویس، محدود یا مسدود نماید.

جمع‌آوری و استفاده از اطلاعات

برای داشتن تجربهٔ بهتر و ارائهٔ خدمات مفیدتر هنگام استفاده از سرویس ما، ممکن است از شما بخواهیم اطلاعات قابل شناسایی خاصی را در اختیار ما قرار دهید. مانند نام، شماره تلفن و سن و شهر. اطلاعاتی که درخواست می‌کنیم توسط  ما حفظ می‌شود و همان‌طور که در این سیاست حفظ حریم خصوصی شرح داده شده استفاده می‌شود.

حریم خصوصی

ما اطلاعات شخصی ارائه‌شده توسط کاربران را با اشخاص دیگر به اشتراک نخواهیم گذاشت و برنامهٔ ما مکان فیزیکی شما را با سایر کاربران به اشتراک نمی گذارد.

خدمات شخص ثالث

این برنامه از خدمات شخص ثالثی (Google Analytics) استفاده می کند که ممکن است اطلاعات مورد استفاده برای شناسایی شما را جمع‌آوری کند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اقدامات حریم خصوصی Google، لطفاً به صفحهٔ وب حریم خصوصی و شرایط Google مراجعه کنید.