شناسایی، ارتقاء و حمایت از محتوای فاخر حوزهٔ کودک
شناسایی، ارتقاء و حمایت از محتوای فاخر حوزهٔ کودک
Search
Close this search box.

برگزاری جلسهٔ برخط پرسش و پاسخ سومین گام

سومین گام رویداد یارستان کودکستان با هدف شناسایی، ارتقا و حمایت از محصولات فاخر حوزهٔ کودک زیر ۷ سال از اواخر دی ۱۴۰۲ آغاز شده است. در این رویداد، محصولات تربیتی و فرهنگی مربوط به این سن، بررسی و داوری می‌شوند و برگزیدگان به والدین و کودکستان‌ها معرفی خواهند شد. همچنین برای تولیدکنندگان، برنامه‌های رشد و حمایت ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

در تاریخ یکشنبه ۲۹ بهمن ماه، یک جلسهٔ پخش زنده در بسترهای اسکای‌روم، شاد و ایتا با هدف معرفی رویداد یارستان کودکستان و پاسخ به سؤالات مخاطبین برگزار شد. در این جلسه عاطفه سعیدی، دبیر گام سوم یارستان کودکستان، به معرفی این رویداد، تاریخچهٔ آن در دو دورهٔ گذشته و محورهای سومین گام پرداخت. در انتها نیز به سؤالات متعدد مخاطبین پاسخ داده شد.

یارستان کودکستان، گامی در جهت ارتقای محصولات حوزهٔ کودک

هدف یارستان کودکستان، کمک به ارتقای سطح کیفی محصولات حوزهٔ کودک و حمایت از تولیدکنندگان این عرصه است. یارستان کودکستان با شناسایی و معرفی محصولات فاخر، به والدین و مربیان در انتخاب بهترین محصولات کمک می‌کند و همچنین با ارائهٔ برنامه‌های حمایتی، به رشد و توسعهٔ زیست‌بوم کودکی در ایران یاری می‌رساند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت محصول در سومین گام، مطلب «سومین گام یارستان کودکستان آغاز شد!» را بخوانید.

محورهای سومین گام یارستان کودکستان

سومین گام یارستان کودکستان در ۶ محور شامل «کتاب کودک»، «بستهٔ تربیت و یادگیری کودکستان»، «اسباب‌بازی و وسایل بازی و یادگیری»، «بازی دیجیتال و برنامک کودک»، «راهنمای مربی و والدین» و محور جدید «سرود، ترانه و لالایی» برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *