شناسایی، ارتقاء و حمایت از محتوای فاخر حوزهٔ کودک
شناسایی، ارتقاء و حمایت از محتوای فاخر حوزهٔ کودک
Search
Close this search box.

حمایت ۳ میلیارد تومانی از برگزیدگان یارستان ۱ و ۲

حمایت ۳ میلیارد تومانی از برگزیدگان یارستان ۱ و ۲

حمایت از تولیدکنندگان محصولات فاخر اوان کودکی، یکی از مأموریت‌های یارستان کودکستان است. حالا بعد از گذشت ۸ ماه از اختتامیه دومین دورهٔ یارستان کودکستان، موج جدیدی از حمایت‌ها برای برگزیدگان دو دوره در نظر گرفته شده است. برای اطلاع از جزئیات این حمایت ۳ میلیارد تومانی، تا پایان این خبر همراه ما باشید.

 

ماجرای حمایت ۳ میلیاردی چیست؟

همزمان با برگزاری سومین گام یارستان کودکستان  و تدوین برنامهٔ حمایتی از برگزیدگان آن، برندگان یارستان ۱ و ۲ هم در این برنامه دیده شدند. برای حمایتی دوباره از برگزیدگان دو دورهٔ قبل، اعتبار ۳ میلیارد تومانی در نظر گرفته شده است. این اعتبار در سه دستهٔ وام، خرید محصول برای نقاط محروم و تبلیغات و کمک به فروش محصولات، به برگزیدگان اعطا خواهد شد. اعتبار مخصوص به هر برگزیده، حدود ۵۰ میلیون تومان است که جنس حمایت‌ها بنا بر نیاز محصول و با مشورت مالکان آن انتخاب خواهد شد.

 

آیا این حمایت شامل تمام سطوح برگزیده یارستان کودکستان است؟

فاز جدید حمایت از برگزیدگان دورهٔ اول و دوم یارستان کودکستان، تنها به برگزیدگان سطوح طلایی دورهٔ اول و سطوح نقره‌ای و طلایی دورهٔ دوم اختصاص دارد.

 

این حمایت‌ها آغاز شده و هم‌اکنون در مرحلهٔ اطلاع‌رسانی به برگزیدگان و انتخاب نوع اعتبار است. گزارش‌های تفصیلی را در کانال‌های یارستان کودکستان پیگیری کنید.

1 نظر

مریم 1403-02-01

چه عالی
ان‌شاءالله خبرهای خوبی بشنویم از زبان تولیدکننده‌ها

پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *