شناسایی، ارتقاء و حمایت از محتوای فاخر حوزهٔ کودک
شناسایی، ارتقاء و حمایت از محتوای فاخر حوزهٔ کودک
Search
Close this search box.

سومین نشست زیمان کودکی برگزار می‌شود

سومین نشست هم‌اندیشی با متخصصان زیست‌بوم اوان کودکی، با محوریت بسته‌های تربیت و یادگیری کودکستان (کتاب کار)، چهارشنبه ۲۳ اسفند 1402 به میزبانی سازمان ملی تعلیم‌وتربیت کودک و با حضور معاون وزیر برگزار خواهد شد.

نشست‌های زیمان کودکی چیست؟

یارستان کودکستان با هدف بررسی چالش‌­ها و فرصت‌­های فعالان زیست‌­بوم اوان کودکی، سلسله نشست‌های زیمان کودکی را برگزار می­‌کند. نشست­‌های زیمان کودکی در سومین گام یارستان کودکستان، با محوریت شناسایی چالش­‌ها، گفتگو حول آن‌ها و حرکت به سمت یافتن راه‌حل‌های مسئله‌محور طراحی شده است.

تا کنون دو نشست با موضوع کتاب کودک و اسباب بازی طی هفته‌های گذشته برگزار شده است. این نشست‌ها با توجه به جریان فراخوان سومین گام یارستان کودکستان و اهمیت موضوعی بررسی چالش­‌ها و فرصت‌­های فعالان حوزه اوان کودکی، ادامه­‌دار خواهد بود.

در همین ارتباط، خبر «نشست بررسی چالش‌ها و فرصت‌های حوزهٔ اسباب‌بازی» را بخوانید.

برگزاری نشست فعالان بسته‌های تربیت یادگیری کودکستان‌ها (کتاب کار)

نشست سوم از مجموعه نشست‌­های زیمان، با محوریت حوزهٔ بسته‌های تربیت و یادگیری کودکستان (کتاب کار) با حضور متخصصین و فعالان این حوزه و دکتر مجتبی همتی‌­فر، رئیس سازمان ملّی تعلیم و تربیت کودک و معاون وزیر آموزش و پرورش برگزار می­‌گردد. این نشست هم­‌اندیشی روز چهارشنبه 23 اسفند ماه 1402، در محل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، ساعت 9 صبح برگزار خواهد شد.

 

1 نظر

من آرزوم بود که در برنامه شما شرکت کنم و امروز من عضو برنامه شما شدم

پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *